Alla inlägg den 12 januari 2009

Av M - 12 januari 2009 14:01

Helgen va najs.....Badhuset me N i fredags, vi var heeelt ensamma i 40 minuter i en uppvärmt bassäng (uppvärmd efter babysimmet) såååå gött va det, skitkul tyckte vi båda.

 Sen åkte vi till Ica o handlade mat, köpte färska laxfjärilar som jag senare stoppade in i ugnen o serverade med potatis o hollandaisesås, dom bara smälte i munnen.


Kvällen var lagom spännande för min del som skulle jobba men mamma tog med N på hockeymatch, tyckte det var roligt att N skulle få se UHC garanterat göra mål, vilket dom oxå gjorde, matchen slutade 22-0 :-)


Lördagen bjöd inte på nåt spännande, jag va rätt trött o hänging så det blev bara en tur till Torp istället för julgransplundring hemma. 


På söndagen åkte jag o N med på ett bananskal ner till Scandinavium för att se Disney-On-Ice. Brorsans kompis&co blev sjuka så vi köpte deras biljetter hastigt o lustigt men gud va bra det var!! Jätteskoj!


Å idag som sagt så öser regnet ner o just nu e det Kung-Fu Panda på tvn o jag har precis dammsugit o grejar lite allmänt....


Måste säga att den här "viktresan" har börjat över förväntan. Får svackor med sockerabstinens o allmän retlighet men jag e inte mkt sugen alls! Måste säga att jag är imponerad av mig själv o att jag hoppas att det håller i sig så här bra! Det svåra tycker jag är att komma iväg till gymmet, men det vet jag blir lättare o lättare, både p g a motivation men oxå lättare o komma iväg när vädret e bättre.


Kepp going strong everyone!!


Ovido - Quiz & Flashcards